Monday 17 October 2011

Sudah

Alhamdulillah pada hari ini terumumnya ketua dan penolong baru. Hai. aku sangat tak sabar nak habis sem ni cepat-cepat. Sudah terexcited nak ke sem baru. Tahniah buat rakanku Azizul Hakim dan Nabila Razis. Semoga korang dapat bekerjasama dengan baik. Baik sebaik-baiknya. Itulah yang aku harapkan. Kepada seseorang terima kasih kerana telah membuat aku gembira, bahagia dan sedih. ya. Semangnya aku dah gagahkan diri aku untuk bercakap dan bersabar dan memikir perasaan. TAMAT. Sebak. Banyak sangat kenangan yang pahit, manis, kelat dan payau. Terima kasih kepada rakan-rakan sekelas yang banyak memberikan aku semangat dan menyokong aku. Nurun,Aishah,Nabila,Zalini, Farita, Fatihah, Mass,Kinah, Inn. Tak lupa juga rakan-rakan yang lain di kelas BM2 Nasrul, Alan,Amir, Syafiq, Syahir, Fidelis, Kamirul dan  Armaan. Aku sayang korg. Aku sangat menghargai. Cik Atin jiranku banyak mendengar masalah aku. Thanks Fatin kerana banyak memberi jalan dan menenangkan aku disaat aku tak tahu apa yang perlu aku lakukan. Dah nak berakhir Fatin ! Walaupun kau tak sama kelas dengan aku, tapi kau memahami masalah dan perasaan aku. Lepas ni susah dah kau nak tengok aku menangis kannn .. hehehe. Aku ingat kata-kata kau. Aku diberikan cabaran seperti ini untuk aku bersedia hari yang akan datang. Mana tahu suatu hari nanti aku akan menerima cabaran yang lagi teruk daripada apa yang aku lalui. yeeee. Ak harap aku dah berjaya ! Terima kasih kerana sudi berkawan dengan aku walaupun pada zahirnya kita berbeza tapi kau sanggup menerima diriku sebagai kawanmu. cewahh.  Nak cari kawan waktu senang ramai, waktu susah.. tak ramai. waktu aku susah muka kau aku terbayang-bayang. Kesian kau !! heeee. melawak je tau. Maaf sebab selalu ke bilik kau meluahkan perasaan. Tapi aku lega gila. ko banyak beri nasihat kat aku ;)







4 comments:

  1. waaaa. teharu aq bace entry ko kali ni. rase cam dihargai plak. x de hal la. aq x tolong sgt pun. pe2 hal pun. tahniah. u did it. see. kn aq da kate. ko mampu lakukan. aq juz m'bantu dr blakang, the rest mmg daya usaha ko dibantu dengan kekuatan yg ALLAH pinjamkan. pe2 hal. jgn le segan2 dtg bilik aq. anytime je.

    *sekali ukhwah terletrai jangan kasi terurai*

    with love,
    cik atin..

    ReplyDelete
  2. ye betul tu. Alhamdulillah. Aku berharap hari-hari yang mendatang akan menjadikan aku lebih kuat. Tapi Fatin, tanpa kawan susah jugak. Kita nak luahkan perasaan. huhu. Sayang ko fatin ;)

    ReplyDelete
  3. teruja tgk betapa besarny gambar bdk IPDA ad kt blog ni...hahha....=)

    ReplyDelete

Komen anda

Note: only a member of this blog may post a comment.