Friday 26 August 2011

SAYA HARUS MENJAGA HATINYA

Aku baru faham apa dia  tak suka.
Kadang-kadang jadi fobia pulak,
Boleh ke aku nak gurau macam tu,
Boleh ke aku keluarkan perkataan tu,
TAKUT TAKUT
tapi aku adalah aku...
aku dan ketawa memang tak dapat dipisahkan,
Kalau dah memang aku mcm tu,
orang lain pun perlu terima aku juga seadanya. huhu.
kesian kat aku nanti.. hehe..

kadangkala aku fikir..
Lebih baik diam daripada kata-kata aku menyakiti hati orang lain.
boleh ke aku diam? boleh. sekejap. hmmmmhh..

*mulut adalah senjata yang paing tajam. sila jaga.

=)


2 comments:

  1. biaselah tu farrah..bercakap tu memang tak salah..cumekadang2, kite kene tgk mood org g brcakap dgn kite tu dulu..baru r bole kite tau camne nak bercakap dgn dye... :)

    ReplyDelete

Komen anda

Note: only a member of this blog may post a comment.