Monday 26 September 2011

Bila saya dapat awak

Bila saya dah dapatkan awak saya tak tahu nak bawa awak pergi mana. masa saya nak awak sangat mengantan-ngantan.  sangat jatuh cinta pada awak dengan seimbas tengok.  telah lama. tapi tak ada warna yang sesuai yang memuaskan hati saya. akhirnya saya jumpa awak tanpa sengaja.  kesabaran saya dibalas dengan kepuasan lah. masa itu nak beli awak tak ada wang. maklum lah lepas raya beli macam-macam.  sebelum raya beli benda mengarot. menyesal jugak.  kalau saya simpan untuk beli awak kan bagus. akhirnya wang saya sudah cukup untuk beli awak setelah dikumpulkan.  selepas dah ada wang nak cari saiz gila la payah. awak tak dikeluarkan dengan banyak saiz.  aduh.  runsing.  saya punya perangai kalau balik tu hati masih teringat-ingat benda tu memang kena beli lah. kalau tak, asyik duk tengok-tengok je. hehe. akhirnya 4 buah kedai al-Ikhsan di Kuantan awak telah dijumpai dah la saiz 5.5 paling besar.  nasib saya muat.  jaga diri baik-baik di Kuantan.  di sini saya nak pakai pun tak tahulah ke mana. kalau di pikir-pikir balik memang macam membazir tapi saya dah lama inginkan cuma tak jumpa yang semanis warna ini. rasanya tak salah. huhu.
Tunggu ada seluar yang sesuai untuk di pakai barulah akan disarungkan ke kaki ini.

6 comments:

  1. cantik!!!! nak jugak lah..haha..

    ReplyDelete
  2. nak jugak ke mun ? boleh pakai sama-sama. hehe

    ReplyDelete
  3. eh. like mine.
    green black.
    see2. we have same taste.

    ReplyDelete
  4. wah wah sama. akak lama dah ke beli ? hehe

    ReplyDelete
  5. nk msk upsi baru beli.
    smart kn.
    i didn't know u like this shoes also.
    i was shock !
    beli cepat. boleh p jogging sama. hee

    ReplyDelete
  6. dulu nak beli tak jumpa yang lawa. ceh ceh macam ni lawa sangat. Ahai tak buat joging. pakai untuk jalan. kasut joging sudah ada. sayang woo ! huhu. ;)

    ReplyDelete

Komen anda

Note: only a member of this blog may post a comment.